dimecres, 2 de novembre del 2016

ACTE DE PRESENTACIÓ DE "LA SOCIETAT BENESTANT" (EL PETIT EDITOR)

David, Robert, Aureli i Manolo
Fa unes hores, ha tingut lloc l'acte de presentació del meu llibre de contes "La societat benestant. Quinze històries al descobert", a la Biblioteca Municipal de Carcaixent. Tal com estava previst, la presentació ha estat a càrrec del poeta Manuel Moreno, i s'han interpretat quatre peces musicals del compositor carcaixentí Aureli Xorro. L'editor David Vidal ha fet de mestre de cerimònies, i pense que tots ells ho han fet més que bé. Manuel Moreno m'ha demostrat que no sols és un gran poeta, sinó també un excel·lent lector, i ha fet una anàlisi del meu llibre de gran profunditat (cal tenir en compte que es tracta de la segona edició, i que ja han passat quinze anys des que es va fer la primera per Edicions La Xara). Després de fer una introducció al món del conte i les seues notes pròpies, s'ha referit als meus relats, posant sempre el dit en la nafra i destacant aquells aspectes que jo considere que són essencials en un conte, com la precisió i la voluntat de no dir més del que siga estrictament necessari. En veure'm envoltant de persones tan sensibles i intel·ligents com Manolo, Aureli i David, m'he sentit commogut, perquè tots ells s'han esforçat de veritat per mi, per aconseguir que el meu llibre arribara a les persones presents a la sala no com si fóra un llibre més, sinó com una obra d'art dotada de la seua singularitat. I jo sempre els estaré agraïts per haver cregut en mi i en la meua obra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada