diumenge, 10 de març del 2019

"EM DOL, M'HE EQUIVOCAT", CANÇÓ DE ROBERT CORTELL FILL


Una nova cançó del meu fill Robert, que m'agrada especialment perquè transmet ganes de mirar cap al futur. La lletra de la tornada evoluciona al llarg de la cançó, i el que és al principi una porta oberta a l'esperança, des de "la foscor del meu bosc", passa a convertir-se en una espera impacient "amb el cor desbocat", i acaba esdevenint un pas decidit cap endavant: "Per això he vingut a trencar amb el passat".

Ací teniu la lletra completa de la cançó i la interpretació que en fa Robert:

EM DOL, M´HE EQUIVOCAT

Em dol, m'he equivocat,
encara t'estime igual,
només vull que em digues
quan tornaràs.

Em dol, camine sol,
recorde contra l'oblit
tot allò que va passar
i  em sent molt trist.

Per això t'espere
en la foscor del meu bosc.

Em dol aquest silenci,
la teua veu absent,
no tindre't prop de mi
quan sols en tu crec.

Em dol, vine i voràs
com jo he canviat,
i junts inventarem
un altre cant.

Per això t'espere
amb el cor desbocat.

Em dol cada cançó
que tu no escoltes,
els versos que et pose
i no t'acaronen.

Em dol el temps perdut,
l'amor que t'he negat,
l'absurd de cada dia
que no t'he desitjat.

Per això he vingut
a trencar amb el passat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada