divendres, 28 d’octubre del 2016

PRÒXIMA PRESENTACIÓ DE "LA SOCIETAT BENESTANT" (EL PETIT EDITOR)

El proper dimecres, dia 2 de novembre, a les 7 de la vesprada, presentaré a la Biblioteca Municipal el meu llibre de contes "La societat benestant. Quinze històries al descobert". Es tracta d'una nova edició d'aquest llibre, que ha estat a càrrec de David Vidal i el seu "Petit Editor". Estic molt content de com ha quedat el llibre, gràcies a l'entusiasme i la paciència de David, que m'ha permés fer totes les correccions que he volgut, i que no han estat poques, ja que des del mes d'abril que vam concertar l'edició fins al mes de setembre, no he parat de revisar el llibre i de tractar de millorar-lo. Més d'una vegada li he promés que ja havia acabat, i després d'uns quants dies tornava a la càrrega amb noves propostes. En fi, que els escriptors mai no estem satisfets i sempre volem perfeccionar els nostres escrits. Això és bo, però també una mica dolent ja que esdevens una persona ansiosa i això et fa el caràcter agre.
Les quinze històries del llibre, que van ser escrites l'any 1999, jo pense que no han perdut vigència: vivim en una societat cada vegada més banal, en la qual els problemes de les persones importen cada vegada menys, i això ens condemna a la solitud, la insolidaritat i la infelicitat, perquè consumim, però mai no en tenim prou, i no som capaços de trobar al nostre interior motius d'alegria, perquè ens han ensenyat a buscar la dita fora de nosaltres, i mai no la trobem perquè allò que ens vénen és superficial
A la presentació, m'acompanyaran, a més de l'editor, el poeta Manuel Moreno i el músic carcaixentí Aureli Chorro. Manolo s'encarregarà de fer-me la presentació, i Aureli és el compositor d'unes peces musicals inspirades en textos meus, que seran interpretades al llarg de l'acte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada